Autobedrijf Brefeld in Enschede
Auteur Bericht
Other Topics
Geplaatst : 08-mei-2009 13:16:31
Onderwerp : Autobedrijf Brefeld in Enschede

Als je van plan bent een auto te gaan kopen bij autobedrijf Brefeld zou ik maar nog een keer over nadenken. Ik heb pas een auto daar gekocht van 32.000 euro!!! dan verwacht je dat die auto goed is of niet??? Ik heb zeker 20 keer aan die verkopers gevraagd of er iets mankeert met die auto en iedere keer zeiden ze nee, nee, nee, die auto is goed mankeert niks. Ze lieten me niet eens een proefrit maken maar praaten erover heen. Ze hebben mij gewoon misleid zo scheinheilig zijn ze, en ze wisten dat ik uit rotterdam kwam dus dat is een hele eind rijden. Toen ik wegreed hoorde ik een zoemgeluid maar ik dacht dat is de airco die opstart. Wat bleek later, de remsysteem is stuk en de startmotor was stuk, ik ga nooit meer een auto bij hun kopen. Mensen pas op daar ze doen als of ze heel aardig zijn enzo maar ze kunnen goed liegen.

webmaster
Other Topics
Geplaatst : 08-mei-2009 13:29:36

Hey Jamal,

Kun je ze niet aansprakelijk stellen voor de verborgen gebreken? In principe zijn ze gewoon verplicht om de auto in orde te maken.

jamal
Other Topics
Geplaatst : 08-mei-2009 22:08:42

Hey Marnix, ja je hebt gelijk, dat was ik even vergeten. Er is een soort wet over 'verborgen gebreken', ik ga dat even uitzoeken, bedankt voor de tip.

Brefeld
Other Topics
Geplaatst : 29-mei-2009 14:32:00

Beste Jamal,

Je hebt toch ook een prachtige auto gekocht bij ons, een auto die niet te vinden was op het internet zodat je ervoor vanuit Rotterdam naar Enschede kwam. Proefrijden is bij ons altijd mogelijk, maar je hebt er niet om gevraagd. Helaas heb je de pech dat er nu net 2 dingen kapot zijn gegaan maar je hebt er zelf voor gekozen om de fikse korting te nemen en dus af te zien van de beurt en de garantie. Indien je de normale vraagprijs had betaald had je een afleveringsbeurt en 6 maanden garantie gehad.
Maar nu je de gok hebt genomen om te kiezen voor de korting en af te zien van de beurt en de garantie en je hebt net de pech dat er twee dingen kapot zijn gegaan dan ben je helaas een deel van de korting kwijt om dit te laten repareren.
Maar voor de rest weet ik zeker dat je in een fantastische auto rijdt en dat je er nog vele kilometers met plezier mee zult rijden.
Met vriendelijke groeten,
Autobedrijf Brefeld