hierbij wil ik mijn klacht doen over garage bedrijf de rooij
totaal geen medeleven tonen neem hulp krijgen zelf probleem op moeten lossen en een berg met kosten die niet vergoed werden of in tegemoet gekomen kon worden
en dit bedrijf zou dan een naminatie krijgen voor de beste 10 bovag garage's
hierbij mijn verhaal
had een bmw 325 e 36 automaat en zag bij garage ben de rooij te oosteland een vw polo staan 1.6
na wat mailen en bellen kon ik komen kijken en de polo zo omruilen voor de bmw
bmw had nog keuring tot 4 20 13 en polo tot nov dit jaar
eenmaal aangekomen bleek de polo niet te starten accu kapot werd verteld
als ik de accu zou betalen kon als nog de deal plaats vinden
trots met de polo naar huis 11km rijden
volgende dag nog geen 24 UUR later kinderen in de auto vrouwtje achter het stuur gezet en richting het winkel centrum verder op
nog geen 7 km verder stop spontaan de auto echt niets meer wat het doet
sta je dan langs de kant vd weg met 2 kids over de rooie
bellen naar de rooij .antwoord geen tijd geen hulp of wat dan ook
garage in de buurt gebeld auto opgeladen richting garage
acuu leeg volgende is dan de dynamo dynamo gekocht zelfde dag monteur gemonteerd startlader erbij en binnen 2 min weer uit
blijk na zoeken en meten dat die meer dan 20 volt af geef en dus had kunnen uitbranden
oorzaak niet te vinden
ben de rooij had maar 1 oplossing zelf de polo terug brengen en dan weer ruilen voor de bmw
al met al binnen 24 uur veel geld uitgegeven niets terug gehad hiervan en service nul komma nul
en wel de betiteling best bovag garage top 10 vermelding??